четвъртък, 9 февруари 2012 г.

Привет на всички от мен! Ето, че и моя блог е вече факт! Идеята за него се роди съвсем спонтанно - един хубав зимен ден, след поредните напътствия към моя приятелка (принцеса Сиси )как да направи най - хубавите милинки. Реших, че вместо всеки ден да обяснявам кое как се прави , е най-добре да имам място, където всеки, който харесва моите кулинарни творения да може спокойно да види рецептата, напътствиятя и съвети ми  към нея ! Нещата , които приготвям не са нищо особенно, просто импровизиция с продукти, които ми се намират вкъщи , така че , не очаквайте велики неща от мен. Част от рецептите са от нашата семейна "тетрадка за готварски рецепти" , събирани с години от моята баба и майка, а вече  и от мен, други са видяни от интернет, но по- голямата част са мои импровизации на класически рецепти - основно за сладкиши.За сега няма оплаквания от дегустаторите , но никога не е късно нали :)
Тъй като аз съм пристастна, очаквам от Вас да оценявате нещата които правя, да критикувате или просто да давате съвети ,за да може  ДА ГОТВИМ ЗАЕДНО ! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар